Regulamin forum

Premier League? Bundesliga? Ekstraklasa Burkina Faso? Wszystko o piłce kopanej. Forum im. Ani
Avatar użytkownika
OnlyAfc
Administrator
 
Posty: 1453
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 20:11
Lokalizacja: Monachium

Regulamin forum

Postprzez OnlyAfc » 5 cze 2015, o 21:48

--- WERSJA TYMCZASOWA ---
Użytkownik zarejestrowany i udzielający się na serwisie ma obowiązek zapoznania się z treścią poniższego regulaminu.

A. Zasady wstępne:

1. Każdy zarejestrowany użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz przestrzegania go.
2. Porządku na serwisie oraz przestrzegania regulaminu przez użytkowników pilnują wyznaczeni administratorzy i moderatorzy.
3. Administratorzy oraz moderatorzy mają prawo ingerować w treści zamieszczone przez użytkowników jeżeli naruszają one regulamin lub netykietę.
4. Administracja serwisu ma prawo do zmiany regulaminu.
5. Informacja o najistotniejszych zmianach pojawi się w dziale "Ogłoszenia i Sugestie".
6. Konta użytkowników z zerową ilością postów są usuwane po upływie co najmniej 180 dni od rejestracji.
7. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. W przypadku wykrycia wielu kont tej samej osoby, na konta nakładana jest dożywotnia blokada.
10. Na forum posługujemy się językiem polskim. Wyjątkiem są przypadki cytowania artykułów lub wypowiedzi w języku angielskim.

B. Zasady dotyczące forum:

1. Przed zamieszczeniem tematu/posta na forum należy sprawdzić czy podobny/zbiorczy temat już nie istnieje.
2. Nowe tematy powinny być zakładane w odpowiednich działach.
3. Zabrania się prowokowania oraz wszczynania kłótni, używania treści powszechnie uważane za wulgarne i obraźliwe oraz treści naruszających godność osobistą innych osób.
4. Użytkownik powinien starać się nie dublować postów o ile nie jest to konieczne. Nagminne dublowanie postów może być ukarane ostrzeżeniem.
5. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, nawołujących do nienawiści oraz spamu, jak również różnego rodzaju działalności promocyjnej w celu osiągnięcia własnych korzyści.
6. Uprasza się o nie cytowania w całości wypowiedzi innego użytkownika o ile nie jest to konieczne, lub wypowiedź jest zbyt krótka, żeby cytować jej fragment. Piszący powinien zacytować tylko fragment do którego nawiązuje (bez grafiki, linków, itp.) i tylko w sytuacji kiedy jest to naprawdę konieczne. Użytkownik powinien unikać cytowania wypowiedzi, bezpośrednio poprzedzających dodawany post.
7. Każda wypowiedź powinna być przynajmniej w minimalnym stopniu rozwinięta. Ewentualna krytyka gry zespołu, wypowiedzi piłkarzy, trenerów lub wypowiedzi innego użytkownika forum powinna przyjąć formę konstruktywną.
8. Bezwzględnie zabrania się pisania nie na temat, zaśmiecania tematów niczego nie wnoszącymi postami, nabijania oraz prowokowania offtopiców.
9. Domyślnym kolorem i krojem czcionki jest układ standardowo wbudowany w forum. Dopuszcza się używanie znaczników BBcode określających barwę, rodzaj i rozmiar czcionki [COLOR], [FONT], [SIZE] jedynie w uzasadnionych przypadkach (np. dla estetyki wypowiedzi). Nadużywanie znaczników będzie karane.
10. Wypowiedź użytkownika powinna być sformułowana w sposób poprawny językowo (m.in. stylistyka, ortografia, interpunkcja) i przejrzysty.
11. Nadmierne używanie klawisza Caps-Lock jest zabronione.
12. Nadmierne używanie emotikon jest zabronione (nie dotyczy SB).
13. Zabrania się umieszczania obrazków w shoutboxie poprzez tag [IMG].

C. Zasady dotyczące grafiki umieszczanej na forum oraz podpisu:

1. Dopuszczalny rozmiar grafiki umieszczonej w podpisie to 200 pikseli wysokości oraz maksymalnie 720 pikseli szerokości. Łączny rozmiar plików nie może przekraczać objętości 256 kilobajtów.
2. Zabrania się używania w podpisie obrazków gif oraz innych obrazków zakłócających w sposób wyraźny przejrzystość forum (można je umieszczać tylko jako linki przy użyciu bbcode [URL ]).
3. Wszystkie grafiki umieszczane w podpisie, muszą być związane z tematyką Arsenalu.
4. Dopuszczalny rozmiar avatara na forum to minimum 20x20 pikseli oraz maksymalnie 150x150 pikseli.
5. Zabrania się używania w podpisie więcej niż jednej sygnatury.
6. Grafika umieszczana przez użytkownika oraz podpis jego profilu w żaden sposób nie może łamać działu B.
7. W przypadku umieszczania grafiki o dużej rozdzielczości (o wymiarze przekraczającym 500px), użytkownik zobowiązany jest do umieszczenia miniatury wskazującej na oryginalny obrazek lub też zakodowanego w znaczniku URL linka do screena.
8. Pod sygnaturą może znajdować się maksymalnie pięć linii tekstu (255 znaków).
9. Układ posta powinien być przemyślany i powinien zapewniać przejrzystość forum oraz nie zaburzać w żaden sposób jego działania, szczególnie w przypadku umieszczenia większej ilości grafiki.

D. Kary przewidziane za złamanie regulaminu:

* Ostrzeżenia – do wykorzystania jest tylko pięć ostrzeżeń, jeżeli przekroczysz ich limit otrzymasz ban tymczasowy lub dożywotniego bana, zależy to od tego jak bardzo złamiesz regulamin lub decyzji moderatora/administratora. Ostrzeżenia są usuwane automatycznie po 14 dniach od ukarania. W przypadku otrzymania piątego ostrzeżenia, na konto nakładany jest zakaz pisania, który jest usuwany automatycznie w momencie wygaśnięcia najstarszego ostrzeżenia. W treści ostrzeżenia powinny być podane punkty regulaminu które zostały złamane przez użytkownika oraz krótkie wyjaśnienie. Dodatkową karą za każde ostrzeżenie jest nałożenie koloru różowego na nick osoby ukaranej, kolejno pierwsze ostrzeżenie 1 dzień, każde kolejne + 3 dni (tj. 4 ostrzeżenie = 10 dni z różowym nickiem)

* Ban tymczasowy – otrzymujesz go za notoryczne łamanie regulaminu w momencie, kiedy moderator widzi szansę poprawy użytkownika. Długość kary zależy od moderatora, który Cię ukarał. W treści bana powinny być podane punkty regulaminu które zostały złamane przez użytkownika oraz krótkie wyjaśnienie.

* Ban dożywotni – najgorszy rodzaj kary, użytkownik nigdy nie zostanie odbanowany. W treści bana powinny być podane punkty regulaminu które zostały złamane przez użytkownika oraz krótkie wyjaśnienie.

1. Stopień kary będzie adekwatny do stopnia i krotności złamania regulaminu.
2. W przypadku ponownego złamania regulaminu w tym samym punkcie przed upływem kary za poprzednie wykroczenie, kolejna nałożona kara ma wartość poprzedniego ostrzeżenia powiększoną o 1 punkt. Reguła ta w szczególności dotyczy złamania regulaminu w punktach B7, B8 i B9.
3. Przekroczenie łącznej sumy pięciu ostrzeżeń w danym momencie banem tymczasowym do czasu wygaśnięcia pojedynczych ostrzeżeń tak by ich suma była mniejsza niż pięć (lub dłużej, zależnie od decyzji administratora lub moderatora).
4. Ostrzeżenia wygasają samoczynnie po upływie 14 dni od ich nałożenia.
5. W niektórych przypadkach administracja ma możliwość zdjęcia ostrzeżenia przed upływem okresu z punktu 3.
6. Użytkownikowi przysługuje prawo do odwołania się od każdego bana oraz ostrzeżenia. Aby złożyć odwołanie, należy wysłać email do administratora lub moderatora dołączając do niego wszelkie informacje, które pozwolą na jego rozpatrzenie oraz ewentualne usunięcie/skrócenie kary.

E. Rangi stosowane na forum ArsenalWeb.pl:

Rangi na podstawie ilości postów:
Weterani - 300 postów
Zasłużeni - 500 postów

Rangi specjalne:
Administrator
Moderator
Naczelny pogromca *****

F. Postanowienia dodatkowe:

1. W kwestiach, które nie zostały objęte powyższym regulaminem decydujące zdanie ma administracja forum.
2. Nie zastosowanie się do zaleceń administracji skutkować będzie banem tymczasowym.
3. W przypadku nagminnego łamania niektórych punktów regulaminu zastrzegamy sobie prawo do wysłania abuse do operatora, który świadczy użytkownikowi usługę internetową.
4. Użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje konto. Aby to zrobić, należy udać się do Panelu użytkownika, a następnie wybrać zakładkę "Usuń konto", po czym postępować zgodnie z instrukcjami, które ukażą się na stronie.
5. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić poprawki, błędy lub propozycje do niniejszego regulaminu w temacie "Komentarze do regulaminu ".
6. Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników o zmianach. W związku z tym, polecamy bieżące kontrolowanie regulaminu. W celu ułatwienia weryfikacji, czy regulamin był w ostatnim czasie modyfikowany, na samym dole regulaminu znajduje się data ostatniej aktualizacji.

Data ostatniej modyfikacji: 27.07.2015, przez OnlyAfc

Powrót do Piłka Nozna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość