Kanonierska pomoc

Miejsce do rozmów wszystkich o wszystkim. Forum im. K14.
Matii
Zasłużeni

Kanonierska pomoc

Postprzez Matii » 19 lip 2015, o 12:57

Panowie! Zakładam ten temat do różnych pytań i opinii forumowiczów na dane zagadnienie. Na starym forum był pokrewny temat z tego co pamiętam. Ale dobra przechodzę do mojej sprawy. Mam do Was pytanie. Obecnie pracuję jako magazynier, podczas rozmowy kwalifikacyjnej miałem podaną m.in. informację, że pracuje w godzinach 6-14 lub 14-22 w zależności, którą zmianę mam w danym tygodniu. Udało mi się znaleźć w tym smutnym jak picza mieście pracę, która by mnie satysfakcjonowała na dłuższy czas i miałbym w niej możliwości do rozwoju, ale w umowie pracy magazyniera mam napisane, że w moim okresie próbnym muszę z dwutygodniowym wyprzedzeniem dać wymówienie z pracy. Czy istnieje możliwość natychmiastowego zerwania umowy z powodu nie przestrzegania regulaminu? Dobry ziomal ostatnio zwolnił się z pracy w trybie natychmiastowym dzięki ukazaniu paragrafu i punktu w regulaminie, którego jego firma nie przestrzegała, czy coś takiego w ogóle istnieje? Jak myślicie Panowie?

No i drugie pytanie, pytam tak bardziej ludzi, którzy wiedzą to z doświadczenia. W nowej pracy miałbym na dzień dobry parę szkoleń załatwionych. Co jeśli np. okaże się, że praca jest wujowa i nie widzę tam życia, lub jakbym nie mógł pogodzić pracy ze studiami. Praca z tego co mi mówił typ, nie jest na typową umowę. Czy jeśli przeszedłbym szkolenia jakieś, no i dajmy na to po niedługim czasie wycofał się z tego, czy musiałbym opłacić te szkolenia?

marleyfan

Re: Kanonierska pomoc

Postprzez marleyfan » 19 lip 2015, o 13:03

Zmieniłem nazwę tematu na prawidłowy :P Chociaż wydaje mi się, że powinieneś założyć temat o pracy, a Kanonierska pomoc jest jednak czym innym trochę, ale póki co niech będzie.

ArminVanBurczyk
Zasłużeni

Postprzez ArminVanBurczyk » 19 lip 2015, o 16:35